środa, 9 marca 2011

move your body like a snake baby.

Jest mi wstyd, że tak zaniedbałam bloga.
Moje tłumaczenie, że miałam dużo na głowie, egzaminy wyjazdy
rodzina i przyjaciele niewiele zdziałają. Jednak jest mi WSTYD.
Chciałam się pochwalić wyróżnieniem w ELLE, ubóstwiam tą gazetę naprawdę, więc cieszę się że moje maleńkie zdjęcie się w niej znalazło. + wielkie brawa dla Magdy , której styl uwielbiam !
http://ams-la-la-land.blogspot.com/

I'm so ashamed that i haven't written for so long.
I want to share with you my little success, my look was
in ELLE magazine. I'm really excited.
This is my favorite magazine for women in Poland.
Big applause for Magda, I absolutely love her style.



Uwielbiam te wężowo-dresowe spodnie z Zary, naprawdę podbiły moje serce i przeszukałam cały Poznań żeby znaleźć odpowiedni rozmiar :).

I'm so in love with this snake sweatpants from Zara.








Jeszcze kilka zdjęć z sobotniej imprezy rodzinnej :)


Ściełam włosy zainspirowała mnie do tego fryzura blogerki Ulrikke .




INSPIRACJE, my inspirations.


















kisses Blue-Eyed M. ! :)

24 komentarze:

Unknown pisze...

ojej dziękuję Ci :) a ja baran nie rozpoznałam Cię, jak miło być razem na jednej stronie! :-D

Wix pisze...

nieźle nieźle, gratki!!!

Meekay pisze...

Great post!

http://thefashioninbox.blogspot.com

magic pisze...

gratulacje, same sukcesy! buzki ;)

Unknown pisze...

dziękuję za odwiedziny:) świetny set , bardzo podobają mi się spodnie i to futerko:)

Talia pisze...

Super ;) gratuluję wyróżnienia ;) Piękną sukienke miałaś na sobie podczas tej rodzinnej imprezy.

potpie du monde pisze...

AMAZING photos! Love your blog- I am such a huge fan!

Memka pisze...

dziękuje wszystkim bardzo za miłe słowa :):*

Kas and Blue pisze...

Great post!! Love your trousers!!!
Really inspiring pics!

www.standon12cm.com

xoxoxoxox

behindblueeyes pisze...

te wężowe spodnie sa suuper!
swietne inspiracje

behind blue eyes <3

magic pisze...

zapraszam do mojego konkursu - do wygrania sliczna torebka :)

R- ROKSI pisze...

Fajnie tutaj. Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga.

Lilith-Joutsen.com pisze...

great pictures !

& thanks for your comment.

xx,
*http://like-a-good-old-fashion-nightmare.blogspot.com/

almaa. pisze...

gratulacje :) Wszystkie super wyglądałyście w tym Elle :)

Jewellery Bijou pisze...

Gratulacje!jak zajebiscie!
pozdrawiam
Dorota

www.jewellerybijou.com

Cylia pisze...

such great inspiration:) thanks for sharing!

Abi pisze...

NIce photos. Love the fish braids!

Angela pisze...

Jolie photos!!!
Angela Donava
http://www.lookbooks.fr

ninette pisze...

gratuluję;)świetne spodnie!

Dominique Style pisze...

ładne zdjęcia :) !



dominiquestyle.blogspot.com

Ola pisze...

piekna masz sukienke;)

aleksandra-fortuna.blogspot.com

Kate pisze...

wow how cool that you got featured in elle!
xx Kate

The Style Department

Raffaelli pisze...

Congratulations dear!
Margo Raffaelli

Raffaelli pisze...

Congratulations dear!
Margo Raffaelli